عایق صوتی دیوار مشترک

اصولا یکی از کاربردی‌ترین عایق‌کاری‌ها است.

دیوار مشترک دو واحد آپارتمانی و انتقال صدای تلویزیون و صحبت همسایه یکی از مشکلات فراگیر است که با نصب عایق صوتی به راحتی قابل حل می‌باشد. برای دریافت مشاوره‌ی رایگان با آسایشتو تماس بگیرید.


 

روش های مناسب جهت عایق صوت نمودن دیوارهای مشترک

مطمئنا مهندسین صدا و سایر کارشناسان مربوطه بهترین اشخاص برای تشخیص مناسب‌ترین راه جهت عایق‌کاری صوتی دیوارهای مشترک می‌باشند.

عایق‌کاری صوتی به دو صورت روکار و توکار امکان‌پذیر است. روش نصب و نوع متریال مورد استفاده پس از بررسی دقیق دیوار مشترک مورد نظرتان توسط کارشناسان آسایشتو انتخاب می‌شود.

با اعتماد به کار اصولی و روش‌هایی که منطبق بر علم روز صدا در دنیا می‎باشند، به نتیجه‌ای عالی و بلند مدت خواهید رسید.

سه راه ارزان برای عایق صوتی دیوار

راه‌های ارزان و کم‌هزینه‌ای برای عایق صوتی دیوار وجود دارد. کافی‌ست برخوردی درست و روشمند با این مساله داشته باشید.

اول از همه پیدا کردن نقاط اصلی است که باعث انتقال صدا می‌شوند. اکثرا در و پنجره جزو این نقاط محسوب می‌شوند و با پوشانده درزها و شکاف‌ها تا حدی این مساله برطرف خواهد شد.

دوم اینکه باید منشا صدا و نوع آن مشخص شود. شدت صدا تا چه حدی است و آیا هوابرد است یا کوبشی؟ این‌ها متریال متفاوتی را می‌طلبند و با انجام عایق‌کاری نادرست هزینه‌ای که می‌کنید بی‌نتیجه خواهد ماند.

سوم پر کردن فضاهای خالی اتاق است. این امر باعث می‌شود که صدا در محیط اکو نشود. کسانی که به فضاهی خلوت علاقه دارند می‌توانند پنل‌های عایق صوتی استفاده کنند.

برای دریافت مشاوره‌ی رایگان با آسایشتو تماس بگیرید.

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

امروزه زندگی آپارتمان نشینی معایب خاص خودش را دارد. از بارزترین این معایب انتقال صدا بین واحدهای آپارتمانی و ایجاد مزاحمت و از طرفی از بین رفتن حریم شخصی می‌باشد.

برای حل این مشکل استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان راه حلی قاطع است که در تمامی دنیا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دریافت مشاوره‌ی رایگان با آسایشتو تماس بگیرید.

بهترین عایق صوتی دیوار مشترک

از میان متریال‌ها و روش‌های مختلفی که برای عایق صوتی دیوار مشترک انجام می‌شود، بهترین کدام است؟

هدف ما در آسایشتو ارائه‌ی نوعی از عایق‌کاری صوتی است که در حد بسیار بالایی کاهش صدا ایجاد کرده و  همچنین حجم بسیار کمی اشغال می‌کند.

پیش از نصب عایق صوتی مشاوره‌ی رایگانی از طرف کارشناسان ما به شما ارائه خواهد شد. سپس با حضور در محل و بررسی کامل و علمی از ابتدا در مسیری مشخص کار را شروع خواهیم کرد.

این یعنی کیفیت بالا و سرعت عمل در کار. با ما تماس بگیرید.

قیمت عایق صوتی روکار

برای براورد دقیق قیمت عایق صوتی روکار، نیاز به اطلاعاتی دقیق از جمله اندازه‌ی محل، متریال مورد استفاده، شدت صدا و ... می‌باشد.

بعد از بررسی تمامی این موارد، کارشناسان آسایشتو به انجام تست صدا در محل می‌پردازند. با جمع‌آوری تمامی این اطلاعات قیمت طراحی و نصب عایق‌کاری صوتی روکار مشخص خواهد شد.

مشاورین آسایشتو بصورت رایگان آماده‌ی ارائه‌ی خدمات بصورت تلفنی و یا حضور در محل می‌باشند. با آسایشتو کنترل صدا در دست شماست.

هزینه عایق صوتی دیوار منزل

یکی از سوالات متداول این است که هزینه عایق صوتی دیوار منزل به چه صورت است؟

راه حل ساکنین منازلی که در کنار خیابان از صدای رفت و آمد اتومبیل‌ها آزار می‌بینند، و یا در کوچه‌هایی هستند که سر و صدای همسایه و دستفروش و یا بازی بچه‌ها مزاحم آرامش ساکنین است نصب عایق صوتی بر دیوار منزلشان می‌باشد.

کارشناسان آسایشتو با مشاوره‌ی تلفنی و همچنین حضور در محل بصورت رایگان، براورد دقیقی از هزینه‌ی مربوط به عایق‌کاری صوتی منزلتان ارائه خواهند داد.

قیمت عایق صوتی دیوار روکار

قیمت عایق‌کاری صوتی دیوار بسته به اینکه روکار یا توکار انجام شود متفاوت است.

مسلما عایق‌کاری برای منازلی که در مرحله‌ی ساخت نیستند، بصورت روکار به صرفه‌تر است. چرا که هزنیه‌ی تخریب که لازمه‌ی عایق‌کاری توکار است، حذف می‌شود.

براورد قیمت توسط کارشناسان آسایشتو بصورت مشاوره‌ی رایگان تلفنی و یا حضور در محل امکان‌پذیر است.

آموزش ساخت عایق صدا

برای ساخت عایق صوتی بصورت شخصی چند روش را می‌توان آموزش داد.

اول از همه اینکه سعی کنید در ترکیب بندی دکور منزلتان تغییری ایجاد کنید تا مانع از اکوی صدا شوید.

دوم اینکه در و پنجره بیشترین نشت صدا را دارند. با آویزان کردن یا چسباندن پتو یا پرده‌های عایق صوتی می‌توان تا حدودی مانع از انتقال صدا شد.

استفاده از شانه‌ی تخم مرغ هم موثر است. شانه‌ی تخم مرغ به علت بافت و نوع حجمش صدا را تا حد زیادی درخود جذب می‌کند.

ساختن پنل‌های چوبی که در میان آن از پشم سنگ استفاده شده باشد.

درست است که این راه‌ها به اندازه‌ی نصب اصولی عایق صوتی مانع از انتقال صدا نمی‌شوند ولی تا حدی موثرند.

 

عایق صوتی برای دیوار مشترک ساختمان

در انبوه به هم فشرده‌‎ی شهرهای امروزی، صف طویل ساختمان‌ها با تعداد طبقات زیاد و همه در کنار هم، انسان‌های زیادی را در خود جا داده است.

همهمه‌ی صدای همسایه‌ها مشکلات جسمی و روحی زیادی برای ساکنین یک خانه ایجاد می‌کند. نصب عایق صوتی برای دیوار مشترک ساختمان پروژه‌ای ست که تنها دو تا چهار روز زمان می‌برد. از این روش برای ایجاد آرامش در محیط زندگیتان استفاده کنید. آسایشتو آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره به شماست.

 

روش اجرای عایق صوتی دیوار مشترک

برای نصب عایق صوتی دیوار مشترک، روش اجرا به این صورت است که ابتدا تست صدا توسط کارشناسان انجام شده، سپس بر اساس یک سری معیارها، یکی از دو روش عایق‌کاری بصورت روکار یا توکار انتخاب می‌شود.

این معیارها بر اساس نوع و شدت صدا و همچنین تمایل سفارش دهنده به تخریب یا عدم تخریب است. در صورت انجام عایق‌کاری توکار بخشی از رویه‌ی دیوار تخریب شده و پس از نصب عایق صوتی از یکی از انواع روکش برای دیوار استفاده می‌شود. مثل کناف، گچ، چوب و ...

اما عایق‌کاری روکار نیاز به تخریب ندارد و مراحل نصب روی دیوار انجام می‌شود.

 

عایق صوتی دیوار مشترک – عایق الاستومری

بسیاری از عایق‌های الاستومری تنها به عنوان عایق گرمایی – سرمایی مورد استفاده قرار می گیرند. بافت این عایق‌ها به گونه‌ای است که منافذی برای جذب صدا ندارند. صداهای برخوردی با آن‌ها یا عبور می‌کنند و یا بازتاب می‌گردند. بنابراین تاثیری در از بین بردن صدا ندارند.

اما بعضی از این عایق‌های صوتی که به صورت دو رو صاف می‌باشند به عنوان عایق صوتی استفاده می‌شوند.

برای عایق صوتی دیوار مشترک عایق‌هایی تولید شده است که کاملا و تخصصا روی مساله‌ی انتقال صوت متمرکزند. از طریق تماس با آسایشتو از کارشناسان ما مشاوره‌ی رایگان بگیرید.

 

عایق صوتی دو رو صاف

عایق‌های صوتی دو رو صاف نوعی عایق صوتی هستند که در کاهش صدای دیوار و سقف و کف بسیار تاثیر گذارند. این عایق‌ها چسبی هستند و قابلیت برش با کارتر را دارند.

پس از نصب و اجرای عایق صوتی دو رو صاف باید اقدامات لازم جهت زیباسازی با استفاده از مواد مقاومی مثل چوب، کناف، گچکاری، لمینیت و ... صورت پذیرد.

 

فوم آکوستیک، عایق صوتی صداگیری دیوار مشترک

انواع روش‌ها و متریال گوناگون برای نصب عایق صوتی دیوار مشترک وجود دارد. فوم آکوستیک، پشم سنگ، عایق نانو و ... ما از بهترین روش‌ها و متریال برای صداگیری دیوار مشترکتان استفاه می‌کنیم.

کارشناسان آسایشتو پس از انجام تست صدا از محل مورد نظرتان، تمامی مواردی که در راستای ایجاد آسایش شماست را مد نظر قرار می‌دهند. مانند تخریب محدود یا عدم تخریب، اشغال حد اقل فضا، بالاترین میزان کاهش انتقال صوتی و .... .

 

تاثیر عایق صوتی برای دیوار مشترک

سر و صداها و مزاحمت های صوتی که از طریق دیوار مشترک منتقل می‌شود چنان تاثیر مخربی بر زندگی افراد دارد که بسیاری برای فرار از آن محل زندگیشان را ترک می‌کنند. فروش خانه‌هایی که دچار چنین موقعیتی هستند هم بسیار دشوار است. اما تمامی این مشکلات راه حلی ساده دارد. نصب عایق صوتی برای دیوار مشترک به شما امکان زندگی آرامی در کنار هم می‌دهد.

 

آپارتمان نشینی و وضعیت نا‌به‌سامان عایق صوتی دیوار مشترک

یکی از مهم‌ترین مشکلات آپارتمان‌نشینی، وضعیت نابه‌سامانی ست که با وجود تعداد بالای واحدهای آپارتمانی در کنار هم و در یک طبقه به وجود آمده است. انتقال صدا از طریق دیوار مشترک آرامش ساکنین را به هم می‌زند. مشکل حفظ حریم خصوصی و برخورداری از آرامش و سکوت با انجام عایق صوتی دیوار مشترک تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

 

آکوستیک دیوار مشترک ساختمانی و صنعتی

در ساختمان‌های صنعتی مساله‌ی کنترل انتقال صدا به بخش‌های مختلف ساختمان و همچنین به ساختمان‌های مجاور از مهم ‌ترین مسائلی‌ست که باید با برخوردی اصولی و روشمند با آن مواجه شد.

استفاده از آکوستیک و عایق صوتی نه تنها تا حدود زیادی مانع از انتقال صدا می‌شود، بلکه با جلوگیری از بازتاب صدا در درون محیط، امنیت و آرامش صوتی برای کارکنان آن واحد صنعتی فراهم می‌اورد.

این یعنی سلامتی، کارایی بهتر و رشد تولید.