طبیعتا به موازات پیشرفت شهر نشینی که در مطلبی به آن اشاره شد ، صنعت نیز پیشرفت میکند . کشور ما نیز از این قضیه مستثنی نبوده و با توجه به توسعه ی شهر نشینی و افزایش جمعیت، صنعت نیز در آن توسعه یافته.
با پیشرفت صنعت استفاده از دستگاه های صنعتی نیز بیشتر می شود . دستگاه ها و ماشین آلاتی که اکثرا پر سر و صدا هستند و در بعضی موارد صدای بلند آن ها باعث آزرده شدن کارگران و کارکنان یک مجموعه صنعتی می شود . این مشکل گاهی تا جایی پیش می رود و سر و صدا ها به حدی می رسد که کار و تمرکز کردن را برای کارکنان یک واحد صنعتی غیر ممکن می سازد.




آلودگی صوتی در واحد های صنعتی امری است معمول و در بیشتر موارد کنترل آلودگی صوتی (بسته به نوع دستگاه تولید کننده ی صدا از جمله ژنراتورها ، چیلر ، ماینر) قابل کنترل می باشد.
اگر در واحد صنعتی که کار می کنید همچین معضلی دارید حتما نیاز به عایق صوتی دارید.
اگر برای حل این مشکل شروع به انجام کاری کرده باشید حدس می زنیم که گام اولتان جستجوی اینترنتی این عبارت باشد : عایق صوتی صنعتی یا عایق صوتی ماشین آلات صنعتی.
در این سال ها نبود تیم های حرفه ای عایق صوتی صنعتی حرفه ای یکی از مهم ترین مواردی بوده که به مشکل آلودگی صوتی صنعتی در کشورمان دامن زده.



گروه ساختمانی آسایشتو با افتخار خدمت شما عزیزان اعلام می دارد؛ با گرد آوری تیمی مجرب و متخصص در زمینه ی عایق صوتی صنعتی آماده ی خدمت رسانی به شما و همکاران گرامیتان در واحد های صنعتی می باشد.
گروه ساختمانی آسایشتو در راستای تامین آسایش شما عزیزان تیم های تخصصی مختلفی را گرد هم آورده یکی از این تیم ها تیم عایق صوتی صنعتی آسایشتو می باشد .
تیم عایق صوتی صنعتی گروه ساختمانی آسایشتو با بررسی عمیق و تخصصی و با تکیه بر تجارب پیشین در زمینه ی عایق صوتی و بررسی مواد و متریال مصرفی متنوع و با کیفیت و نزدیک به استاندارد های روز اروپا برای عایق صوتی ، توانسته به پروتکل طراحی و اجرای منحصر به فردی در زمینه های مختلف عایق صوتی از جمله عایق صوتی صنعتی دست یابی پیدا کند.