عایق صوتی ماینرر


صدای دستگاه های ماینینگ آزار دهنده است و تحمل صدای این دستگاه به عنوان صدایی ممتد غیرقابل تحمل است. بهترین و معمول‌تریم راهکار برای حل این مشکل استفاده از عایق صوتی ماینر است.

قیمت عایق صوتی ماینر

شما می‌توانید در آپارتمانتان از دستگاه ماینر استفاده کنید. اما برای انجام این کار مطئنا باید از عایق صوتی ماینر استفاده کنید. برای عایقکاری فضاهایی که دستگاه‌های ماینر در آنها وجود دارد راه‌کارهای گوناگونی وجود دارد. بررسی هزینه و قیمت عایق صوتی ماینر به نوع و اندازه‌ی فضای مورد نظر شما و همچنین نوع و تعداد دستگاه‌های ماینرتان بستگی دارد. و برای دریافت مشاوره‌ی رایگان با آسایشتو تماس بگیرید.


 

 

خرید عایق صوتی ماینر

برای خرید عایق صوتی ماینر شما می‌توانید بوسیله‌ی تماس با شرکت آسایشتو و دریافت مشاوره‌ در این زمینه، با توجه به تعداد و نوع دستگاه‌های ماینرتان ، یا باکس و جعبه‌ی ماینر سفارش دهید، و یا نصب عایق صوتی فضایی که ماینر در آن قرار دارد را از ما بخواهید.


 

 

صدا خفه‌کن ماینر

برای از بین بردن صدای دستگاه ماینر، موثرترین راه استفاده از عایق صوتی ماینر است. به گونه‌ای که می‌توان از آن به عنوان صدا خفه کن ماینر نام برد.

‌عایق صوتی را می‌توان به‌صورت باکس ماینر ساخت. راه دیگر عایقکاری اتاق یا محیطی است که دستگاه‌های ماینر در آن قرار دارند.

 

 

ساخت باکس ماینر

اگر تعداد دستگاه های ماینر شما کم  باشد، می‌توان در یک باکس دستگاه ماینر را قرار داد. ساخت این باکس‌ها به این‌صورت است که باید با توجه به نوع فرکانس صوتی تولیدی دستگاه ماینر، در بدنه‌ی آن از عایق صوتی متناسب استفاده شود .

رعایت نکات ایمنی جهت هواگیری و همینطور تعدیل حرارت نیز ضروری می‌باشد.

 

باکس ماینر خانگی

بسته به تعداد دستگاه ماینر و نوع دستگاه شما، باکس ماینر مناسبی برایتان طراحی خواهد شد. یا این باکس ماینر بصورت همان اتاقی که در دستگاه‌ها در آن قرار دارند تعریف می‌شود که در این صورت اتاق را باید بوسیله‌ی نصب عایق صوتی ایزوله کرد و به اینصورت یک باکس ماینر خانگی فراهم می‌شود.

اگر تعداد دستگاه کم باشد می‌توان از جعبه‌ی ماینر استفاده کرد.

 

 

ماینر بی‌صدا

اگر می خواهید دستگاه ماینر را در منزل مسکونی خود راه اندازی کنید دانستن این نکته ضروری است که صدای این دستگاه زیاد و حدود 76DB   می باشد. برای داشتن دستگاه ماینر بی‌صدا می‌توانید از عایق صوتی ماینر استفاده کنید.

 

 

خرید باکس ماینر

برای خرید باکس ماینر باید ابتدا شرایط شما بررسی شود. با توجه به تعداد و نوع ماینری که استفاده می‌کنید می‌توانید برای کاهش صدای ماینر، باکس ماینر خریداری کنید. این باکس‌ها بصورت دقیق برای شما طراحی و اجرا می‌شوند.

 

باکس عایق صوتی

باکس عایق صوتی می‌تواند یک اتاق یا یک جعبه باشد . بستگی دارد که دستگاه‌های مورد نظر شما چه ابعادی را پوشش می‌دهند.

گاهی در یک سوله تعداد زیادی دستگاه ماینر را جا می‌دهند که در این‌صورت نیاز به عایق‌کاری گسترده‌تری‌ست. اما می‌توان در یک قسمت همان سوله یک باکس بزرگ طراحی کرد و دستگاه‌ها را در آن جا داد.

در غیر اینصورت و می‌توان از باکس‌های کوچک و جعبه‌های ماینر استفاده کرد.



گروه ساختمانی آسایشتو با افتخار خدمت شما عزیزان اعلام می دارد؛ با گرد آوری تیمی مجرب و متخصص در زمینه ی عایق صوتی تضمینی آماده ی خدمت رسانی به شما و همکاران گرامیتان در واحد های صنعتی می باشد.
گروه ساختمانی آسایشتو در راستای تامین آسایش شما عزیزان تیم های تخصصی مختلفی را گرد هم آورده یکی از این تیم ها تیم عایق صوتی تضمینیآسایشتو می باشد .
تیم عایق صوتی تضمینی گروه ساختمانی آسایشتو با بررسی عمیق و تخصصی و با تکیه بر تجارب پیشین در زمینه ی عایق صوتی و بررسی مواد و متریال مصرفی متنوع و با کیفیت و نزدیک به استاندارد های روز اروپا برای عایق صوتی ، توانسته به پروتکل طراحی و اجرای منحصر به فردی در زمینه های مختلف عایق صوتی از جمله عایق صوتی صنعتی دست یابی پیدا کند.