در عصرِ حاضر عایق صوتی سقف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطمئنا بسته به فضا و کارکرد محیطی که در آن هستیم، و با توجه به منابع صدایی موجود در آن، انواع مختلفی از اصوات تولید می‌شوند. مثلا صدای تولید شده در کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی، باشگاه‌ها، ماشین، خانه و ...
یکی از توانایی های مهندسین علم صدا تشخیص دقیق این اصوات و طراحی متناسب برای عایق کاری صوتی این فضاها می‌باشد. با کنترل و محدود کردن انتقال و بازتاب صدا زندگی بهتری خواهیم داشت. این امر را به متخصصین آسایشتو بسپارید.


 

عایق صوتی برای سقف ساختمان:

در بیشتر مواقع برای در امان ماندن از صداهای بیرون به نصب عایق صوتی برای سقف ساختمان نیاز است. این فقط مختص زندگی شهری و صداها و نویز‌های حاصل از ماشین و همسایه و دوره‌گرد و غیره نیست. زندگی در روستا نیز می‌تواند با عدم آرامش صوتی همراه باشد. صدای حیوانات، بازی بچه‌ها، صدای ماشین‌آلات مربوط به کشاورزی .

برای کسب آرامش نیاز به کنترل صدا داریم. با آسایشتو کنترل صدا در دست شماست.

چگونه می‌توان سقف خانه را عایق صوتی و ضد صدا کرد؟

برای اینکه در سقف خانه از عایق صوتی استفاده کنیم و آن را به اصطلاح بصورت ضد صدا درآوریم راهکارهای سریع، تمیز و سهل الوصولی وجود دارد. در تمامی کشورهای پیشرفته‌ی دنیا برای رهایی از اصوات و صداهای مزاحم از روش‌های عایق‌کاری صوتی استفاده می‌شود. این عمل با توجه به سقف خانه‌ی شما به دو صورت روکار و توکار قابل انجام است.

ابتدا کارشناسان آسایشتو بصورت رایگان در محل حاضر شده و تست صدا از سقف خانه ‌انجام می‌دهند. با توجه به نتیجه، نوع عایق صوتی را مشخص کرده و طراحی متناسب و نصب را انجام می‌دهند. رضایت شما از عایق‌کاری صوتی سقف خانه‌تان با کار اصولی و علمی مهندسین آسایشتو به دست می‌آید.

کنترل صدا در دست شماست.

عایق صوتی مدرن سقف آپارتمان برای صداهای کوبشی:

با وجود دویدن‌های بچه‌های همسایه‌ی طبقه‌ی بالا، آرامش و سکوت را می‌توان در خانه فراهم کرد. با نصب عایق صوتی سقف آپارتمان برای صداهای کوبشی این امر به سادگی امکان‌پذیر است. صدای کشیده شدن صندلی و میز و یا صدای پای افراد همیشه آزار‌دهنده بوده است.

قرار نیست همسایه‌ها برای نداشتن مزاحمت صوتی، ساعت خواب و بیداری و فعالیت‌هایشان را با هم تنظیم کنند. در دنیای مدرن با نصب عایق صوتی، زندگی شخصیمان را لذت‌بخش می‌کنیم.

بگذارید بچه‌ها شاد باشند. آسایشتو طراح و نصب کننده‌ی عایق صوتی با شیوه‌های مدرن و بروز دنیا در خدمت شماست.

کنترل صدا در دست شماست.

تکنولوژی نانو در عایق صوتی :

تکنولوژی نانو پدیده‌ای عظیم است که در انواع علوم و فنون راه یافته است. در این فناوری از مواد در ابعاد 1 تا 100 نانومتر استفاده می‌شود. از جمله کاربردهای بسیار مفید تکنولوژی نانو در صنعت ساختمان است.

عایق‌های صوتی که بر اساس فناوری نانو تولید شده‌اند دارای ضخامت کم و در نتیجه اشغال هر چه کمتر فضای مفید و همچنین کارایی بالاتر نسبت به سایر عایق‌ها می‌باشند.

ما از بهترین برند‌های عایق صوتی نانو که دارای بالاترین تایید و اعتبار می‌باشند استفاده می‌کنیم. از مشاوره‌ی رایگان ما برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

قیمت عایق صوتی روکار سقف:

برای فضاهایی که ساخته شده‌اند و شکافتن سقف آنها هزینه بر است از عایق صوتی روکار سقف استفاده می‌شود. این عایق‌ها با ظاهری زیبا و کارآیی بالا مشکل انتقال صدا از سقف را برطرف می‌کنند.

برای تعیین قیمت عایق صدای روکار در سقف مورد نظرتان کارشناسان ما بصورت رایگان در محل حاضر شده و به ارزیابی فاکتورهایی مثلِ سایز سقف، متریال به کار رفته در ساختمان، میزان و نوع صدای انتقالی و ... می‌پردازند.

با آسودگی به تخصص و تجربه‌ی ما اعتماد کنید. کنترل صدا در دست شماست.

عایق صوتی سقف روکار:

با طراحی و نصب عایق صوتی سقف بصورت روکار ، بدونِ نیاز به تخریب و در مدت زمان اندکی با جدیدترین و بروزترین شیوه‌های اجرای عایق صوتی در دنیا در خدمت شما هستیم. نصب عایق روکار را در مدت زمانی اندک و پس از انجام مراحل تست صدا انجام می‌دهیم. مشاوره‌‎ی تلفنی و همچنین حضور برای ارزیابی سقف و فضای مورد نظر شما بصورت کاملا رایگان است. با نصب عایق صوتی سقف تجربه‌ای متفاوت از آرامش داشته باشید. کنترل صدا در دست شماست.

قیمت عایق صوتی سقف:

اگر صداهای مزاحم از طریق سقف محل کار یا زندگیتان باعث آزار شماست، عایق‌کاری صوتی سقف راه حل مناسبی برای رفع این مشکل است. تعیین قیمت عایق صدای سقف به عواملی از قبیل متریال به کار رفته در سقف، شدت سرچشمه‌ی صدا، سایز فضا و سقف و ... بستگی دارد. برای محاسبه‌ی دقیق قیمت طراحی و نصب عایق صوتی با ما تماس بگیرید. بصورت رایگان در محل حاضر خواهیم شد و پس از انجام مراحل تست صدا نتیجه‌ی براوردمان را به شما اعلام خواهیم کرد. آسایش شما هدف ماست. کنترل صدا در دست شماست.

انواع عایق صوتی و اکوستیک در ساختمان:

مطمئنا بسته به فضا و کارکرد محیطی که در آن هستیم، و با توجه به منابع صدایی موجود در آن، انواع مختلفی از اصوات تولید می‌شوند. مثلا صدای تولید شده در کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی، باشگاه‌ها، ماشین، خانه و ...

یکی از توانایی های مهندسین علم صدا تشخیص دقیق این اصوات و طراحی متناسب برای عایق کاری صوتی این فضاها می‌باشد. با کنترل و محدود کردن انتقال و بازتاب صدا زندگی بهتری خواهیم داشت. 

این امر را به متخصصین آسایشتو بسپارید.

عایق سقف حیاط خلوت:

بسیاری از افراد برای سقف حیاط خلوتشان از عایق صوتی استفاده می‌کنند . این کار امکان انواع استفاده، از جمله کارگاهی، بازی و ورزش، کلاس آموزشی و ... فراهم می‌کند. همین‌طور جلوی ورود صداهای مزاحم به آن را می‌گیرد. مطمئنا برای عایق‌کاری صوتی هر فضایی نیاز به بررسی فضا و میزان و شدت و نوع صدای انتقالی می‌باشد. برای عایق سقف حیاط خلوت کارشناسان آسایشتو در محل حضور یافته و با بررسی دقیق و علمی و بصورت رایگان مشاوره‌ی لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.

کنترل صدا در دست شماست.

عایق صوتی مورد استفاده در دیوار و سقف:

عایق های صوتی متعددی مورد استفاده در دیوار و سقف قرار  می‌گیرند. تحمل صداهای مزاحم باعث عدم آرامش و تمرکز و در نتیجه پایین آمدن کارایی افراد می‌شود. بسته به فضایی که مد نظر شماست این اصوات مزاحم دلایل گوناگونی می‌توانند داشته باشند. مثل سطوح منعکس کنند در داخل یا خارج فضا، متریال مورد استفاده در دیوار و سقف، شدت و نوع صدا. شرکت آسایشتو پس از بررسی همه‌ی این‌ها مناسب‌ترین عایق صدا برای دیوار و سقف را برایتان انتخاب و طرای و اجرا می‌کند.

کنترل صدا در دست شماست.

معرفی انواع عایق صوتی سقف برای رهایی از آلودگی صوتی:

گاهی حجوم انواع صداهای کوبشی و هوابرد چنان فضای زندگی و یا کارمان را پر می‌کند که پس از مدتی خودمان هم نمی‌دانیم دلیل فرسایش روحی، ذهنی و جسمی‌مان چیست. این‌ها همان صداهای مزاحم، نویزها و در یک کلام آلودگی صوتی‌ست که از خطرناک‌ترین آلودگی‌ها می‌باشد. انواع مختلفی از عایق صوتی برای حل این مشکل وجود دارد . بعضی از این عایق‌های صوتی کم حج و بعضی با حجم بیشتر هستند. بعضی برای نوعی از صدا و بعضی برای نوع دیگر هستند. تشخص اینکه چه نوعی از عایق صوتی سقف برای رهایی شما از آلودگی صوتی مناسب است را کارشناسان آسایشتو با مشاوره‌ی رایگان برایتان انجام می‌دهند.

عایق صوتی کناف:

در بیشتر پروژه‌های عایق صوتی سقف و عایق صوتی دیوار، کناف‌کاری بخشی جدا ناپذیر از پروسه‌ی اجرا  می‌باشد.

درست است که کناف تا حدی عایق صوتی است، اما قطعا به تنهایی و بدون عایق‌های قوی دیگری مانند پشم سنگ، عایق‌های نانو وجوابگوی انتظارات شما نخواهد بود.

در اصل کناف پوششی برای عایق‌های دیگر است و نمی‌توان از آن انتظاری غیر از جنبه‌ی زیبایی پروژه داشت.

بهسازی صوتی ساختمان با ساختارهای کناف:

برای انجام بهسازی صوتی ساختمان از انواع عایق‌های صوتی استفاده می‌شود. در تمام این موارد و در نهایت برای بخش ظاهری، کناف را به کار می‌بندند. خود کناف هم تا حدودی قدرت تقلیل صدای انتقالی را دارد. اما به تنهایی قابلیت لازم را دارا نیست و حتما باید از عایق صوتی هم استفاده شود. از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان آسایشتو استفاده کیند. کنترل صدا در دست شماست.