عایق صوتی خودرو (دمپینگ خودرو)

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد زمانی که در خودرو خود هستید صدای موتور خودرو و یا آلودگی صوتی ناشی از بقیه اتومبیل ها باعث صلب آسایش شما شود و یا زمانی که موسیقی مورد علاقه ی شما درحال پخش است بااینکه از سیستم صوتی با کیفیتی هم استفاده میکنید ، از کیفیت آن رضایت کافی را ندارید . در گذشته ای نه چندان دور به ذهن کسی نمیرسید که میتوان از شر این آلودگی صوتی راحت شد و مدت زمانی که در اتومبیل در ترافیکهای سرسام آور این شهر صرف میکنید هرچقدرهم کوتاه از آلودگی صوتی درامان بود و در عین حال کیفیت خروجی سیستم های صوتی را به میزان بسیار بالایی افزایش داد اما امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی این امر نیز میسر شده و رهایی از آلودگی صوتی  به کمک گروه ساختمانی آسایشتو در هیچ مکانی نشدنی نیست .


برای عایق خودرو متریالهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها توانایی و خواص متفاوتی دارند . بعضی علاوه بر عایق صوتی اتومبیل توانایی ، عایق حرارتی اتومبیل و  عایق رطوبتی اتومبیل را دارند .

شرکتهای متفاوتی متریالهای عایق صوتی را تولید میکنند و هر کدام از این عایق ها بنا به نیاز میتواند برای عایق صوتی ساختمان ، عایق صوتی صنعتی و یا عایق صوتی اتومبیل مورد استفاده قرار گیرند . شرکت STP | اس تی پی (STANDARTPLAST)  یکی از به نام ترین کمپانی های سازنده عایق صوتی خودرو در جهان می باشد که با تولید متریالی با کیفیت توانسته باعث تحولی شگرف در عایق صوتی خودرو شود.

 

در ادامه به بررسی تعدادی از متریالهای این شرکت میپردازیم و شما میتوانید پس از مطالعه ی آنها از طریق صفحه ی تماس باما با ما در تماس باشید و برای عایق صوتی اتومبیل خود از گروه ساختمانی آسایشتو مشاوره ی رایگان بگیرید.